lørdag 17. juli 2010

jobber på spreng

Sommer, sol og evig lang oppussingsprosess. ;)

Jobber fortsatt med tak her hos oss. Må ta bilder i morgen og legge ut, da det etterlyses bilder fra oppussingen. Takker for kommentarene jeg får, det er skikkelig koselig. Skal besøke dere når jeg får satt tak på huset, akkurat nå er det alt for travelt. Hm, klokka er halv 3 om natten, og dugnadshjelpen er sikkert oppe før hanen galer, så det er vel på tide å finne sengen...tro hvor jeg gjorde av den...!

Intet innlegg uten bilder. ;)

Så her er min lille frøken på 14 måneder. Hun sier ikke stor, men forstår det meste. Hun sier "mamma", Jonna (Ronja - storesøster), tut (pupp), dadda (pappa), tatt (takk), hadh (ha det). Hun løper og klatrer (*mor river seg i håret av fortvilelse* ), hopper på trampoline, danser, spreller med hender og føtter av sinne, roper og synger og spiser hele dagen lang.
Min nydelige skapning - verdens vakreste Vilja. :D


4 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Lurer på om jeg noen gang blir bedd hjem til villaen???
Flotte bilder av søte Vilja, hun er sååå go :))

Evelyn sa...

Hei :) en stund siden jeg har vært innom deg nå...

Håper oppussingen går bra og at dere får på taket.. litt av en jobb.. men har en gode nok hjelpere så går det fort... lykke til med jobben.

SÅ fine bilde av datteren din.. ei riktig sjarmjente...

Ha ei flott helg:)

~Isabell~ sa...

hun er virkelig vakker den frøkna, de største dådyr øya=)

Gunn Anita sa...

Så skjønn!!! Hun er jammen blitt stor siden jeg så henne sist! Venter spent på bilder fra oppussing :D