torsdag 22. juli 2010

Kreta 2010

Siden jeg er så elendig på bloggingen nå i sommer, så hoper det seg opp med saker og ting jeg kunne tenkt meg å dele. Så, da får man bare begynne i en ende. ;) I juni, dagen etter jeg gikk ut i ferie, dro jeg og jentene mine (de er ikke bare mine da) til Kreta. Der bodde vi på samme hotell som opphavet og tanteungen. En herlig tur. Selv om ikke været var på topp hele tiden så koste alle seg. God, gresk mat og milkshake. Med den elendige sommeren vi har hatt her hjemme så var den uken på Platanias god å ha med seg.


Vi lå på Sunrise hotell. Genialt for meg som hadde med noen som er små. Vi hadde inngjerdet terrasse på marknivå. Der gikk 1 åringen rundt som hun ville, mens mor lå på solsengen utenfor. ;)

Her er Sunrise hotell etter sunset. ;)

Kirken i Gamlebyen i Platanias.


Det var ikke varmt i bassenget, men ungene tilbrakte mye tid der likevel. :)


På stranden var det deilig. Varmt og godt, og varmere vann enn i bassenget på hotellet.

Sitter å slapper av. ;)

Moloen.

Mor i huset soler seg og nyter livet.

Ha en fortsatt fin og solløs sommer! ;D



2 kommentarer:

Pia sa...

Ah, ser ut som en herlig ferie!

Bling - our elf on the shelf sa...

Ikke snakk om mangelen på sol og sommer, da begynner jeg å tuuuute!!!!!!!!
Digger bassengbildet av Vilja, utrolig kuuult *knegg*