onsdag 21. april 2010

Den viktige hverdagen og tomme trusler

Scrappehuset har lagt ut en ny utfordring. Denne gangen skal vi scrappe om de ikke fullt så positive sidene av hverdagen. DT-medlemmene hadde kreative løsninger på oppgaven, og her er min.
Jeg valgte å scrappe om min temperamentsfulle datter, siden heter "Tomme trusler". Teksten ser du om du klikker på bildet. ;D

Hva med å hive deg med? ;D Premien er pakke fra sponsoren Cosmo og fristen er 20. mai.

Jeg får ikke frem de riktige fargene. Blassere og annerledes enn i virkeligheten.

6 kommentarer:

Beatemor sa...

Så artig og leken side! Liker godt den litt freestyle aktige stilen!

Anonym sa...

Dette er noe av det kuleste jeg har sett på lenge! Kjempeflott freestyle! OG digger fargebruken da! ☺

Hege sa...

Så herlig og leken side! Kjempekul!
Så fint å lage en fargerik og "positiv" side om temperament.

Rannveig sa...

WOW!!! For en utrolig leken og herlig LO!! Artig historie. Jeg bare digger ballongene som flyr avgårde med huset!

Mimmi sa...

Trøng egentlig ikke å ta med huset:-))) Vi har rom.

UlrikaT sa...

For en herligt lekfull LO! Så bra att få med så mye journaling!