søndag 11. oktober 2009

Til kreative små

Julegavetips:

For en liten stund tilbake så jeg en slik "Top Model" bok for første gang, og ble overveldet over hvor kreativ eieren av boka var. Min største frøken fikk en lignende bok i gave på bursdagen sin, og hun var helt i hundre. Inni boka er det bilde av hoder og svakt omrisse av kroppen, så kan man klistrer på eller/og tegne på klær. Det følger med 2 sjablonger og en god del mønsterark. Kan hende dette har vært i årevis på markedet, men det er første gang for meg ;D .
Dette ble en populær gave for store og små. Her fikk jeg prøve meg på en før hun overtok igjen.
Her er hennes første forsøk. Tegnet på kjole og støvletter og klistret på hatt, solbriller, ørepynt og veske.
Her gjorde hun et forsøk uten de "forhåndstegnede" figurene. Her har hun tegnet en hodefoting (seg selv) og en chihuahua. Hun satt med kjøkkensaksen og klippet kjole, jeg synes denne ble såååå skjønn. *smelt*

Legg merke til "puppeholdern" ved beina hennes ;D
PS: Svigerinner og Mimmi - ikke kjøp sånne! ;D

Ingen kommentarer: