torsdag 15. oktober 2009

Julekortfotografering

Hold på å lete frem vinterklærne her en dag og fant nisseklærne i samme slengen. Benyttet anledningen, siden ungene strålte som 2 soler, til å knipse noen nissebilder. Og plutselig var julekortet i boks. JOHOOOO!
Noen av bildene, eller skal man si de fleste, nådde ikke opp i konkurransen om plassen på julekortet. Og ett av dem tenkte jeg å bruke i Mandagstema's utfordring "Urolig".
Synes det var vanskelig nok å ta julekortbilder i fjor, men i år ble det enda verre. Urolige unger som ikke ville smile når mamma maste og gjorde det motsatte hele tiden. Men de koste seg iallefall. ;DNå skal jeg sette meg med verdens beste julebrus å scrappe. ;D
Ha en strålende kveld. :D

3 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

:O Nå er jeg sjokka!!! Linn, julebrusen er RØD!!!! hihi.. dere trøndere altså :p

Julekortene blir nok kjempefine! :) Hvor "fremkaller" du? Eller scrapper du bildene?

Pia sa...

Åh, vet ikke en gang om jeg orker noen tradisjonell julekortfotografering....Men kanskje jeg burde prøve? HA en fin helg!

Bling - our elf on the shelf sa...

Åååå, vi trøndere har verdens BESTE julebrus. Liker ikke det sukkersøte røde skvipet...
Gleder meg til å se flere bilder fra seansen :)