søndag 19. juli 2009

.:10 sannheter om meg:.


Jeg har blitt utfordret av Idun/unpi til å skrive 10 sannheter om meg selv i bloggen min.

Her kommer 10 sannheter om meg:
1. Når jeg virkelig blir gira på noe så gir jeg 120%. Helt til jeg blir møkklei, og så slutter jeg.
2. Jeg liker ikke nye ting, steder eller folk. Jeg må tilvennes.
3. Jeg er ubesluttsom når det gjelder måter å innrede huset på, måten å kle meg på, etc. F.eks: En dag vil jeg gjerne ha helt hvite rom overalt, mens jeg dagen etter skulle ønske hele stua var lime og badet knallrødt.
4. Min store helt er Arnold Schwarzenegger.
5. Jeg er veldig hjemmekjær, men har flyttet 31 ganger i mitt liv. Jepp, go figure!
6. Jeg har god fantasi. Noen ganger lyver jeg så overbevisende at jeg tror det selv.
7. Jeg storspiser sjokolade i smug. Gjerne på natterstid (Hysj! Ikke si det til husbonden).
8. Edderkopper, tannlegen og det å holde taler får meg ned i knestående av angst.
9. Jeg HATER tånegler, men er knall god på å klippe dem.
10. Jeg trenger minst 5 timer ladding før jeg er klar for en ny dag.

Ingen kommentarer: