søndag 24. januar 2010

Kreativ blogger x 3

Porren har endelig fått seg blogg, og hun gitt meg denne flotte awarden. Også Idun har gitt meg denne awarden. Og ikke nok med det. Tonje har også gitt meg den, så da må man virkelig si seg fornøyd. :D

Et av kriteriene for awarden var å fortelle syv ting om meg selv. Nå er det ikke lenge siden jeg fortalte 7 ting om meg selv, men jeg klarer vel å trylle frem noen til.
1. Jeg elsker farger, men 98% av klærne mine er svarte.
2. Jeg har så livlige drømmer/mareritt at de er som virkelighet for meg. (Stakkars sambo som får gjennomgå.)
3. Jeg digger puslespill, og dette er visstnok familiært.
4. Jeg skriver huskelapper for alt. Vi har eget "post-it lapp" budskjett.
5. Jeg brukte å være tålmodig, før jeg ble mor.
6. Jeg trives i mørket.
7. Jeg har lyst til å skrive barnebok.

Ingen kommentarer: