tirsdag 18. august 2009

Bygave fra Aidensfield

Da min mor fylte 50 år, fikk hun tur til Aidensfield (eller Goathland i real life) i gave. Hun er #1 fan av "Hjartet på rette staden". Nå har hun kommet hjem, og i dag kom det pakke i posten. Eldste frøkna var i ekstase. SÅÅ mange pakker da. Hun skulle selfølgelig ha alle gavene for seg selv. Også denne jakken som var ment for hennes lillesøster som er 4 år yngre. ;) Hmm! Vil ikke jakka på, så må den tvinges. ;D Hadde ikke mye lyst til å gi den fra seg. ;D (PS: Se bort i fra brownies søl på kinnet og furteleppe.)Bilde under fikk jeg tilsendt på MMS. Det skal visstnok være en kjent bygning i denne serien som jeg ikke følger med på. ;)

3 kommentarer:

Hildegunn sa...

Herlig bilde av frøkna, furteleppa passet jo knallbra så lenge du forteller hvorfor den er sånn ;)
Jeg følger heller ikke med på serien, men det er sikkert en kjent bygning.

Lisa Marlene sa...

Hah, der har jeg vært - eller kjørt igjennom på tur til Whitby som er byen i serien. Der har de verdens beste fish and chips! (den er kåret til det også) Regner med at mammaen din var der også på sin tur.

Herlig furteleppe på bildet! Priceless!

Hanne sa...

Var i Whitby ja :-) Tok damptoget fra Goathland - Whitby-Grosmont