onsdag 3. juni 2009

.:Pinsen:.

I helgen fikk vi besøk av mine foreldre og tanteungen min. Tanteungen fylte 9 i mai, men siden vi ikke kom oss på bursdag da så bakte vi kake til de kom på besøk. Ronja var sååå flink. Bakte nesten kaken selv. Sto med mikseren og prøvesmakte og prøvesmakte og prøvesmakte og prøvesmakte...u get the picture... ;)Pyntet den selv gjorde hun og, derfor alle lysene har en pussig positur.

På lørdag kjørte vi ut til enden av Frøya. På Titran er det et fort og rester fra krigens dager. Et av de flotteste stedene på frøya.



På mandag tok far i huset med sin eldste datter ned til elven (bekk nå på sommerstid) ved huset vårt. Han hadde funnet en kulp der han hadde sett småfisk oppi. Dermed var det å finne frem Elias fiskestanga og legge seg til å fiske.
Etter som jeg forsto var fiskingen morsommere enn fisken. Men 3 små fisk ble det, som katten fikk.

Viljamora vokser og trives og blir sterkere og mer våken og aktiv for hver dag.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Veldig flotte bilder du har lagt ut her!
Supert med så fint vær, håper at det blir litt mer sommertemp igjen etter hvert. Nå regner det og blåser mens solen skinner litt...
Ønsker deg en flott uke videre.

Anne sa...

Så masse flotte bilder du har tatt i pinsen. Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg så hvordan hun hadde pyntet kaken med lysene :-)

Jeg skulle jo jammen meg ha vært på Frøya jeg som har en datter som heter Frøya :-) Så jammen meg flott ut der.

Ønsker deg en videre fin uke.

Anne M sa...

Mange flotte bilder! Ser ut som dere har hatt en fin pinse:)

Ingvild sa...

Jeg vil til Frøya nå!!! :)
Nydelige bilder!