mandag 15. juni 2009

.:En rolig dag:.

Var hjemme i Nord-Trøndelag i helgen og feiret muttras 50 års dag. Da vi dro derifra tok vi med oss vogga som min far laget til tanteungen min. Den har fått seg noen strøk hvitmaling av muttra, og jeg tenkte å gå over med sandpapir i kantene for å få en "gammel-look" (da blir hun sikkert glad ;D ).
Minste frøkna ser ut til å trives like godt i den som sin storesøster gjorde.
Har hatt på de nyyyyydelige sengeklærne en kollega av meg har brodert til bittelita i barselgave. Fine sengeklærne.♥Var på en tur i skog og mark i ettermiddag og plukket med meg blomster hjem. Herlig å gå tur når grøftekantene bugner over av blomster i alle farger.Ellers har jeg tjonet med skilter til mine planter, som svigermor har gitt meg. Jeg har paprika-, tomat-, og agurkplante. Nå har de fått skilter så jeg ser forskjell. Synes de ble så søte at. :DNå håper jeg samboeren går å legger seg så man får tid til litt scrapping. :D

Ingen kommentarer: