lørdag 14. mars 2009

.:Kjapp LO med redigert bilde:.

Scrappet en kjapp-LO til utfordringen på Scrappehuset. Der skulle man scrappe en LO i en valgfri stil, og jeg valgte "White space/Cluster".
"Denne stilen kjenetegnes ved at man samler alle elementene på layouten i en klynge, altså, at bilde, mønsterark, tittel, journaling, pynt er samlet på ett sted, og lar resten av siden være urørt."

Bildet er av meg og sykepleierungen som sov en ettermiddag. Sambo tok dette flotte bildet, men kunne ikke dra på meg dyna først. Derfor måtte jeg redigere bilde, og fiksa meg en svart t-shirt. Uflatterende bilde av meg uansett, men jeg synes det var sånt et festlig motiv likevel. ;P
Laget en i colorblocking-stil også.
"Colorblocking går ut på at man fyller hele siden, og at man bygger opp layouten med blokker av bilder, mønsterark og andre elementer, litt som å bruke byggeklosser. Det finnes ferdige maler for color-blocking, men det er også mulig å lage sine egne maler."

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempeflotte LOer!!! Så kult at du "kledde på deg" før du scrappet bilde da:)

Anonym sa...

"sjer ut som ei ækte tskjort" sei Ingrid