søndag 22. februar 2009

.:Seier og nytt kjøkken:.

Må si meg fornøyd med LOen jeg leverte til oppg 4 i mesterscrappen. Oppgaven var å ikke ha noen rette kanter på bakgrunnsarket. Skisserte den opp slik jeg så den for meg i hodet mitt, og storkoste meg med å scrappe den. :D
Ellers så fikk jeg meg en hyggelig overraskelse til når jeg kom hjem fra jobb i kveld. Vi har hatt Eskil og Aina på dugnad, og vi har derfor vært mette i hele dag, og kommet godt i gang med montering av kjøkkeninnredning. Kommer til å bli sååååå fint her. :D *KNALLFORNØYDSMILOMMUNNEN*Våre 3 overskap som står foran veggen til høyre.

10 kommentarer:

Vibeke sa...

Nydelig LO du har laget!! Og for et flott kjøkken du får!!!!:)

/Stine sa...

Wow, for en flott LO. Blir helt misunnelig da jeg ser så flotte LOer med spreke farger :)

Kjøkkenet blir flott!
Ha en fin fastelavensøndag.

fru midas sa...

Du og du for et lekkert kjøkken dåkk får :D e ikke misunnelig i d hele tatt *knis*

Anonym sa...

Sjå der ja no tek d form. Flott :-)

Anonym sa...

NYDELIG prinsessesse

Anonym sa...

Åååå, så lekkert kjøkkenet blir!!!! Gleder meg veldig til å se det ferdig!!


Og veldig fin LO, blir rett inspirert -like før jeg pakker sekken og kommer på scrappeweekend :D

Julia sa...

Så fine LO du har laget, herlig farger! Moro å følge steg for steg i deres nye hjem!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. De gaveposene laget jeg etter en oppskrift på Kreativ Hobby, men jeg forandret litt på størrelsen for jeg ville ha de høyere.

Ha en flott dag!

Anonym sa...

Dåkk får dåkk eit kjæmpe fint kjøkken, skikkeli bra. Næsten så ein bli litt mesunneli :-)))

Kicki sa...

Wow, så fin layout!! :-)
Vilket vackert kök ni bygger.

MacNina sa...

Utrolig fin LO, flotte farger - detaljer - skikkelig sommer-LO!
Herlig med nytt kjøkken!