lørdag 9. oktober 2010

Æ ska pass på dæ!

Besøk ScrappeHuset for inspirasjon og kreative oppgaver. :D
Denne måneden skulle vi scrappe en hilsen fra en eller annen (ikke oss selv). Min LO ble derfor med en liten håndskreven hilsen fra storesøster til lillesøster
(her oversatt til bokmål):

Vilja du er fin.
Jeg skal passe på deg.
Jeg er glad i deg kjempelenge.
Ronja.

Hun har også tegnet et hjerte med tegning av seg selv inni, for å illustrere at hennes hjerte tilhører søsteren. ;D

♥♥♥♥

Sponsorbruk:
- mønsterark fra I Lowe Scrap
- Bilde med motiv fra PrettyVintage
- Gluedots

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så herlig!! Flott bilde av jentene dine!!

Likte så godt reisebrevet ditt!! Jeg var i Parga for mange år siden - og hadde det helt topp!! Husker aller best restauranten på toppen der - kjøtt og pommesfrites i lefse - og at det var ris med grønnsaker som tilbehør til all mat ;)
Men et praktfullt sted Fikk så lyrs til å reise dit igjen når "opplevde" Parga gjennom deg :)

Nora sa...

OMG!!! They are preciousssss ;)
Love the "journaling"...
Big hugs,
Nora

Norunn sa...

Så nydelig LO! og en kjempegod ide å få søskene til å skrive til hverandre. Min yngste er litt eldre en minsteprinsessa di, så kanskje jeg får henne til å skrive/diktere også :)

Anette sa...

Å helledussan så søtt! :-) Nydelig LO ja! :-)