fredag 26. juli 2013

Vanish på flekken

Jeg er Buzzador. Det vil si at jeg får prøve forskjellige ting gratis mot at jeg sprer budskapet videre til andre. For konseptet bak Buzzador er at "Den sterkeste påvirkningskraften er en venns anbefaling".

Denne gangen var jeg så heldig at jeg fikk bli med på Vanish sin kampanje. Passet meg veldig bra, siden jeg ikke er "the housewife of the year". Jeg hadde faktisk ikke prøvd flekkfjerner før - jeg bare kastet flekkete klær eller la dem i "barnehageklær"-bunken.



Vi skulle foreta en "flekk-test" når vi mottok pakken fra Vanish. Jeg smurte inn lappen med matolje, kaffe, skitt, grønske, etc, og lot den ligge.

Når alt var tørket godt inn, tok jeg litt Vanish på lappen og gnikket litt med måleskjeen som medfølger, så la jeg den i bløtt i en bøtte med vann og Vanish noen timer. Etter en kjapp tur i vaskemaskinen, kom den ut som del 2 på bildet under her. Ganske så hvit igjen, selv om flekkene fra gresset så vidt skimtes. Men hadde jeg latt den ligge litt lenger hadde den nok vært helt hvit.



Tro om Vanish er like god til å fjerne flekker fra hud, som på tøy! ;)
Jeg kan iallefall anbefale deg å prøve Vanish på klær. :D
Så langt er jeg kjempe fornøyd! :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Eg sku prøv det ut for deg sa du ? Kom nok bort i posten....