mandag 18. mars 2013

Se, hun scrapper!

Det er jo bare skrytet på meg. Sier jeg skal tørke støvet av bloggen og så går det like lang tid i mellom likevel. Det har blitt så himla lite scrapping i vinter at det er en skam. Og så prøver jeg å henge med på en sånn 365-utfordring der man skal ta 1 nytt bilde hver dag, den finner du her om du skulle ha kjempe lyst til å se. ;)

Nå er det snart SteinkjerScreppa, og dit skal jeg. På mitt første kurs i scrapping og greier, og gjett om jeg gleder meg. :D Til treffet skal man scrappe en ATC (Et lite kort som scrapper og laminerer og hiver i en kurv, så trekker man en som noen andre har laget - som et minne fra treffet), og det var virkelig ikke min dag. Måtte lage 3 stk før det gikk min vei. ;)

Fikk så plutselig lyst til å lage en enkel Art Journal side også, mens jeg var i gang. Digger disse flotte tegningene som er tegnet av Ronja. Ikke min Ronja, men ei som hadde noen striper i Nemi-blader tidligere.

Ellers har jeg ikke mer å skryte av på nåværende tidspunkt. ;)
Kommer sterkere tilbake! ;)

4 kommentarer:

Tonje sa...

Så masse flott du har laget! Og velkommen tilbake ;) Godt å se at det er andre også som glemmer bloggen i perioder, det er nok mer unntaket enn regelen hos meg...

Vibeke sa...

Hei Linn!! SÅ moro å se litt fra deg igjen. Du må scrappe mer vet du:):)
Gleder meg til Steinkjer:)

*marion* sa...

Så herlig å de noe fra deg igjenn da , nesten så du har vert i dvale jo , klemme , herlig å se å foreventer at her kommer mer nå da =)

Unknown sa...

utrolig kult!