lørdag 17. november 2012

Elsker mørketiden

Long time no see! 

Nå har jeg ikke scrappet siden...krigens dager. Jeg har vel egentlig slitt med motivasjonen siden jeg forlot ScrappeHuset. Og nå som Huset er borte, føler jeg at jeg sliter med å finne utfordringer som fenger meg på samme måte. Tips mottas med takk. :)

Vi hadde navnefest for junior i april, og de som hjalp til ønsket seg et scrappet kort som takk. Det satt langt inne, men nå...7 måneder etter...*kremt*...er de ferdig. :O 

Det gikk mye lettere enn jeg hadde trodd da jeg satte meg ned. ENDELIG igang.
JOHOOOOO! Godt at kveldene har blitt mørke slik at man kan sitte inne med god samvittighet. :D



2 kommentarer:

lillesmor sa...

Hey - scrapper du igjen?? Så moro!
flotte takkekort du har laget. Håper du finner mojo igjen så vi får se mer.
Ha en fin helg.

Idun // Breidablikk sa...

Herlig at du scrapper igjen!! :D
Kjempefine takkekort! :)