lørdag 10. mars 2012

Happy Happylines

Er det noe jeg virkelig har sansen for og har fått opp øynene for så er det veggord. Eller wallstickers som det så fint heter. :) Jeg har besøkt mange hjem hvor de har pyntet opp med veggord og jeg er DYPT fasinert over hvor mye slike sitater har å si for helheten i et rom. Det er liksom prikken over i'en. Selv hadde jeg ingen, men ville ha.

Her en dag poppet det opp en pakke i posten fra Happylines, og i den lå 2 flotte wallstickers og lykken var fullkommen. :)
Den gamleste frøkna ønsket seg "Sweet Dreams" over sengen og den var NØDT til å være rosa

Jeg plagdes litt for å få den over på veggen. Veggen er malt veggspon, og stickersen ville ikke feste seg fast til å begynne med. Jeg skrapet og skrapet, og til slutt fikk jeg den velberget over, og den satt som et skudd. :D Virkelig poppis hos 6-åringen. :)

Det var med en liten wallstickers også, denne fikk 2 åringen sin på sengegavelen. "Sælihet" gjentok hun etter meg da jeg oversatte skriften. ♥


Nå sitter jeg og hungrer etter flere. Det er jo så mange man vil ha. Synes den "Always kiss me goodnight" er nyyyyyyyyyydelig.


Ser man kan få spesial lagde veggklistremerker hos Happylines, både sitater og tegninger. Jeg har unger som produserer gullkorn på løpende bånd, det hadde vært kult å ha på veggen. 
Og tenk så stas for en liten prinsesse å få en av sine tegninger som klistremerke på veggen. :D


Jeg digger wallstickers, og skjønner at jeg nå kommer til å få flere i hus. 
1 klistremerke, og du er hekta. ;)

Ingen kommentarer: