fredag 30. desember 2011

kjærlighet i hvert sting

Må vise frem mine fine frøkner som går i mammas fotspor. :)

De sydde hjerter med bilder på til sine faddere til jul. De satt i fanget mitt og navigerte tøystykkene rundt under nålen på symaskinen mens jeg trykket på pedalen. Ble en del oppspretting av søm og omsying etterpå, men moro var det - for dem ;P. De sydde igjen siste del på hjertet selv etter å ha foret det med bomull. 2 åringen fikk litt hjelp da, siden sømmene gapet masse. Hohohoho.

Dypt konsentrert.

Straks ferdig.

Ferdig ♥

Lillefrøkna sitt hjerte ♥

Motiver lånt fra Katie Berggren

Selv sydde jeg 2 puter til jul - tanteputer til mine søstre. Med bilder av ungene og tanteungene på.

Med bilder av ungene og tanteungene på.

5 kommentarer:

lillesmor sa...

Hei og hopp. Så flinke jenter du har! De så så herlig stolte ut, og det skjønner jeg godt. Kjempeflotte hjerter. Den puta di var også kjempekul!
Ønsker deg og dine et fantastisk nytt år.
Stor klem

Pia sa...

Flinke jenter! Og flink mor:) Ha en fin nyttårsfeiring i morra - vi blogges på nyåret;)

Anonym sa...

Flenke jente , både små og stor :) d e jo rætt og slætt bærre super woman..eg får send ho elfrid eller hain jendor eventuelt hain rio på feriekoloni tel Malm når dåkker fløtt dit <3

Pikekyss sa...

flinka :) jeg vil også ha en printer sånn at jeg kan få bilder på ting og tank!

Linda Brun sa...

Så friske farger og flotte gave ideeer...