torsdag 8. desember 2011

I ♥ FILM & Give-Away :)

Jeg elsker film ♥. Det er ingen hemmelighet. 
Og da jeg fikk tilbud fra Buzzador om å buzze LOVEFILM sa jeg derfor JA!!!


Buzzador er et ledende selskapet i Norden innen Word of Mouth marketing og Social Media marketing.
Våre 250 000 medlemmer (Buzzadorer) er nysgjerrige personer som prøver produkter og tjenester. Buzzadoren sprer sine ærlige meninger til venner og kjente - både online og offline. Den sterkeste påvirkningskraften er en venns anbefaling.

Jeg er buzzador og har testet ut LOVEFILM i 2 måneder.

LOVEFILM er en videosjappe på nett. Du kan velge mellom 15.000 titler. Du kan få tilsendt spill eller filmer, eller begge deler. Du kan også streame film til datamaskinen.

Det er faktisk så enkelt at selv bestemor klarer det. Ja, ikke min da, for hun vet knapt hva pc og internett er. ;)

Du går inn på LOVEFILM sin side. Du velger om du vil motta filmer eller spill og antall du ønsker å motta. Så lager deg en liste med film/spillvalg. Og så er det bare å vente. Og du trenger ikke vente lenge, for disse folkene er raske altså. 

Du får filmen og ser den når du vil, så putter du den i den ferdigfrankerte returkonvolutten du får og putter den i en postkasse (helst en rød en ;D ) Så er det bare å vente et par dager så får du mail om at de har sendt deg nye filmer fra listen din. 
Det er ingen gebyrer for sen tilbakelevering og du kan avslutte når du vil.

Nå er min prøveperiode utgått, men jeg har valgt å fortsette mitt abonnement fordi jeg er kjempe fornøyd.

Jeg har foressten 2 gavekort her for de som kunne være interessert i å prøve ut dette tilbudet. Du forplikter deg ikke til noe. Du må bare å huske å melde deg ut senest dagen før prøveperioden går ut. ;)

Så om du er glad i å se film, og ikke har prøvd LOVEFILM før - ikke la dette gavekortet gli mellom fingrene på deg.

Et gavekort fra en filmentusiast til en annen.
Bare skriv i kommentarfeltet om du er interessert så trekker jeg 2 vinnere i løpet av kort tid. (Frist: 15. desember)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Frk Romantikk ønsker svært gjerne gavekort da romantikk tydeligvis ikkje e like utbrett blant nord trøndera som helgelænninga..så når nettene blir lange og kulda setter inn da trenger unge frøken å drøm seg bort i ein løøøøve film <3 hjertelig hilsen reisekameraten

Anonym sa...

Frk Romantikk ønsker svært gjerne gavekort da romantikk tydeligvis ikkje e like utbrett blant nord trøndera som helgelænninga..så når nettene blir lange og kulda setter inn da trenger unge frøken å drøm seg bort i ein løøøøve film <3 hjertelig hilsen reisekameraten

Tonice sa...

har to gave kort liggan på Malm her å :) Kanon bra system d her ja :) Anbefales :)