lørdag 1. oktober 2011

Bøker - fantasiens verden

Ny utfordring hos ScrappeHuset!!!
En meget kul barnebok-inspirasjonsutfordring, om jeg kan få si det selv! ;) Hiv deg med og få muligheten til å vinne en flott premie fra Papirpikene. :)

Jeg lot meg inspirere av en av Viljas favorittbøker skrevet av Katerina Janouch. Jeg har scannet bakgrunnsbildet fra boken "Ingrid vil bade". Jeg synes illustratøren av boken Mervi Lindman har en så knusegod måte å tegne på - en herlig, morsom og leken stil.
Sponsorbruk:
Papirdesign - mønsterark: "Rosene er røde...", "Og du er likeså...", "Svalene er søte..."
Fancy Pants - tags
Studio Calico - fabRips
Andrine & Marens Landhandleri - tape
Gluedots - dotter
Nikki Sivils - knapper
Cosmo Cricket - chipboards
American Crafts - thickers


1 kommentar:

-Aina- sa...

Herlig LO med en gøyal illustrasjon♥
Og ser at jenta koser deg med bading i vasken.Nydelig.


Flott navn dere har valgt på prinsen deres♥

nyt søndagen videre