torsdag 1. september 2011

Storesøster - sett med mine øyne

Denne månedens utfordring i ScrappeHuset går ut på å lifte et av oss i designteamet.  Vi er jo 6 forskjellige personer - med forskjellige stiler, så her er det bare å vrake og velge. Ta en "sikker" stil, eller bryn deg på en utfordring med å velge noe som ikke er "typisk deg". :D


 LOen heter: "Storesøster - sett med mine øyne", og er liksom en liten hyllest til Ronja fra lillesøster.

Ronja er fin. Hun passer på meg. Når jeg er redd får jeg alltid klem og trøst. Hun deler nammis med meg, og hjelper meg på med skoene og jakken om jeg trenger det. Hun får meg alltid til å flire.Vi ler mye. Hun leser bok til meg, og velger ut filmer hun vet jeg liker.

Om ungene i barnehagen er ekle med meg, så kommer hun. Det er alltid trygt å ha Ronja i nærheten, hun ordner opp. Hun dytter i meg fart på husken, og tar i mot meg i sklia. Om jeg er redd for å prøve noe så tar hun seg tid til å vise meg at det ikke er farlig.

Storesøster er min aller bestevenn. Jeg liker henne best i verden. Vi koser oss, og ingen kan bli som henne. Jeg er så glad i Ronja at jeg deler ut våte nusser og klemmer hver gang jeg ser henne. Jeg tror ikke hun noen gang kan skjønne hvor mye hun betyr for meg.
Alt av sponsorbruk på LOen er fra kule Fancy Pants.


Under her finner du skissen jeg scrappet etter da jeg laget LOen, om det blir enklere å se oppbygningen da. ;)


Ingen kommentarer: