tirsdag 16. august 2011

En liten rakker :)

Jeg var hos jordmor i forrige uke og da fant vi ut at babyen lå i seteleie/tverrleie. Fikk det bekreftet med UL på Hitra, og time ble bestilt på St. Olavs i dag for å vende ungen rett vei. Men i løpet av natten har han snudd seg av seg selv. Litt skuffa da jeg kjørte bomtur Frøya - Trondheim, men etter sightseeing i livmoren ble jeg lystigere til sinns. :D




Inni magen lå nemlig en liten, velutrustet krabat.  ;) 
Med bitte små negler på fingre og tær og et lite hjerte som dunket.


 Han lå der så fiiiin med lukkede øyne og nesa i sky mens han drakk fostervann. Så den lille tunga jobbe aktivt. :D Ansiktstrekkene vistes bedre på skjermen til jormor (der han var i bevegelse) enn på disse mørke bildene, men... :) Han så faktisk ut som sine storesøstre, om jeg ikke er på en snurr. ;)


De målte størrelsen hans også. Jordmor kom frem til at han lå ca 14 %  over gjennomsnittet, men at han fortsatt hadde en del igjen før han vokste igjen sine storesøstre. ;D 

Håper han snart bestemmer seg for å komme ut. Vogga, vogna og sengen er klar, venter bare på en liten lillebror. Bilstol ble kjøpt i dag, så nå mangler vi bare en bil som kan romme hele ungeflokken. ;)

3 kommentarer:

*marion* sa...

Dette er så spennende , gleder meg på dine vegne å håper du slipper å vente for lenge klem Marion

Torill sa...

Så hærlig!!!
En skikkelig flott krabat!!
Lykke til, Linn!!!

Muttra:-) sa...

Synes faktisk han er lik Vilja:-)