fredag 15. april 2011

Babyer på samlebånd

Her på Frøya fødes det småtroll på samlebånd. Helt sant! Hihihii!
Og nesten alle som føder er kollegaer og venner. Fortsatt sant! ;)
Her en dag var jeg på forsinket barselbesøk til nok en trivelig kollega. Hun fikk en prins for ca 5,5 måneder siden og da synes jeg det var på tide å stikke innom. ;)
Her er kortet til hennes lille prins.


Innholdsliste:
American Crafts - thickers
Maya Design - mønsterark
Papirdesign - mønsterark

Melissa Frances - rubons
Papirloftet - blomst
Inkido - perle
Bling, glansbilde, chipboard, blonde

Da jeg var på besøk til denne prinse-mammaen så fortalte hun at hun skulle på barselbesøk til en prinsesse (babissen til nok en kollega), og lurte på om jeg kunne lage et kort. Jeg som har fått litt sansen for kortlaging tok på meg oppdraget, og her er resultatet.

Kan se ut som om ungen heter Lada Eline, men hun heter Ada. Hohohoho.


Innholdsliste:
American Crafts - thickers
Inkido - mønsterark

I Lowe Scrap - mønsterark
Zva Creative - blomster og swirls

Prima - blomst

Freehand Scrap - bord

Melissa Frances - rubons

Disse kortene må jeg få si ble litt finere i real life enn de fremstår på bildene. :D

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Så supert at du har fått sansen for å lage kort, de blir jo sååå flotte! Morsomt kallenavn ;) Satser på at foreldrene skjønner hva det står.

Ønsker deg ei knakende flott påske!
Klem