fredag 14. august 2009

Fotoverden x 3

Jeg synes mange av fotoutfordringene på Fotoverden er så spennende. Nå har de fotokonkurranse der tema er "Venner". Så her er mine bidrag.

Inne på Fotoverden er det også fotolek. Det går ut på å redigere dette bildet Nina Bakke har tatt.

Nå har jeg surfet rundt i bloggene til de andre som deltar for ikke å bruke samme redigeringsmåte som de har brukt. Så da endte jeg opp med å klippe det i stykker i PhotoScape før jeg lagde montasje av det i Picasa. :)
Hiver meg i samme slengen med på månedens gullunge. Her er mine gullunger på 3,5 mnd og snart 4 år:

7 kommentarer:

ninabakke sa...

Så nydelige bilder til konkurransene :D

Og flott måte å lage en montasje på :)

Tusen takk for at du deltar, fortsett med det

Lisa Marlene sa...

Å, så herlige bilder og jeg er storimponert over dine redigeringsskills! Lekkert!

Evelyn sa...

Kjempe flotte bilder og for en fin gullunge :):)

Cathrines blogg sa...

For en FANTASTISK koselig blogg du har. Jeg har sittet på nattevakt og kost meg...kan jeg linke deg???
Cathrine

Cathrines blogg sa...

Har til og med bestilt meg wallies via linken til happylines takket være deg... :o)

Pia sa...

Så mange flotte bilder!

Mimmi sa...

Vi å vil ha bilde av Ingrid og Vilja, det var sååååååååå fint :-)