torsdag 19. mars 2009

.:Kronologisk rekkefølge:.

På tirsdag skulle jeg scrappe til Mesterscrappen på scrapping.no. Men først skulle jeg sette fødsel/barsel og nyfødtperiodebildene i kronologisk rekkefølge i albumer. Jada, skulle gå så fort. Men det gjorde det altså ikke. Midt på natta ble jeg endelig ferdig. Da tenkte jeg som så at nå er det for sent til å begynne på oppgavene, jeg kan heller sette resten av LOene i kronologisk rekkefølge og. Hmmm....skal man da aldri lære??? Fant ut at det var en dårlig ide etterhvert, men da var 650-700 LOer allerede tatt ut av plastlommene. Da jeg var nesten ferdig hørte jeg fra soverommet: "Mamma, æ hi sovvi læng å læng!". Da var klokka 8, og natta hadde gått meg hus forbi. :(
Iallefall, Mesteroppgavene ble scrappet i all hast på kvelden og levert innefor fristen. Ingen konkurranse bidrag, men fikk unna enda noen bilder. :D

Nå har jeg begynt å pakke den berømte sykehusbagen. Terminen er ikke før 21. april, men man vet nå aldri. Skal farte litt frem og tilbake i tiden fremover, så det kan kanskje være kjekt å være litt forberedt og ha med noe småtteri. Men hvem husker på hva som burde være med? Eneste jeg husker er siden siste fødsel er banan.

4 kommentarer:

Ellen* sa...

Hjelpe meg for en jobb!! Tenker jeg venter litt med noe tilsvarende, jeg;o) Blir vel når ungene er konfirmanter eller noe... Ha en strålende onsdag!!

Anonym sa...

Du Linn, du Linn du forandrer deg aldri :-)

fru midas sa...

hehe, skjønner godt det ble lite scrapping den natta! ;) for en jobb altså! tror jeg avventer den jobben litt til jeg *glis*

tenk at fødselen er så nær nå at bagen skal pakkes! spennende tid dette <3 selv var jeg litt treg, og pakket den ikke før samme natta.. (hadde gjort litt klart, men langt fra alt), og med en fødsel som varte bare knappe 3 timer (og ca 1 times kjøring med ambulanse i full fart), var det jo egentlig flaks jeg rakk det ;) får følge ditt eksempel neste gang og starte litt før ;)

~Isabell~ sa...

ååå, kjenner jeg blir litt misunnelig selvom jeg nett har født nr 2 selv. Masse lykke til=)