fredag 9. januar 2009

.:Project 365:.

Ble tipset om denne spennende linken til project 365. Det går ut på å dokumentere hver dag i ett år med bilder (1 bilde for hver dag). Tenkte at dette kunne bli morsomt å se tilbake på senere. Alle disse merkelige, spennende og morsomme detaljene man så alt for fort glemmer. Jeg vet med meg selv at jeg ikke er særlig utholden når det gjelder slike ting, men ingen kan nekte meg å prøve. ;D Nå var jeg ikke klar over dette før i dag, så det blir jo ikke dokumentering fra 1.januar. Men interessant kan det jo bli uansett. Begynner utfordringen med dette bildet.
Torsdag 8.januar:
Perledronningen lager armpynt til seg selv.
Fredag 9. januar:
Min 3-åring som snart bli storesøster, har et stort fokuset på babyer og gravidmager for tiden. I dag hadde hun dandert babyer på "stellebordet", og mamman kom inn døra for å stelle dem. Det kom mange innholdsrike dialoger fra dukkehuset i ettermiddag. :D

Lørdag 10. januar:
Et slag RISK med gode venner. Prøvde en ny lynvariant denne gangen.
Søndag 11.januar:
Nugatti får man spise på brødskiva når det er helg. Ikke visste mamma at røverungen fikk plass til 7 skiver.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Det var litt pussig dette her. :) For jeg har begynt med dette fra 1. januar jeg, uten å ha sett denne utfordringen før. :)
Bare at jeg gjør det skriftelig i en dagbok jeg da. :)
Håper jeg klarer å følge opp hele året. :)