tirsdag 9. desember 2008

.:julestemning i heimen:.

Nå som julen nærmer seg med stormskritt så tillater jeg meg å ta frem stadig mer julepynt. I dag tente jeg ørti lys overalt, det ble riktig så julestemt her hjemme. :DVar å kjøpte meg 2 lysestaker på stjernesenteret i dag, synes de var såå flotte.De siste dagene har jeg og Ronja hatt litt juleverksted og jobbet med julegavene til besteforeldre og oldeforeldre, i frykt for at de sjekker bloggen kan jeg ikke legge ut bilder av de her. ;) Så jeg legger ut fjorårets gaver. Flotte synes jeg, til å vært laget av en 2 åring (med bittelitte hjelp av mamma).

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Skikkelig julestemning :)

*god advent*

Tonice sa...

Bli det jul på lissstu eller bli det ferdi på nystu?

linn kr/sykepleier sa...

ORSKE ITJ Å SNAKK OM D!
Kjøkkene kjæm 22.desember, kjæm du å montere? :/