torsdag 20. november 2008

.:lesehest?:.

Har nettopp avsluttet en serie på 7 bøker skrevet av Jo Nesbø. Jeg er helt sjokkert. Det er jammen lenge siden jeg har lest så masse spennende og godt skrevne bøker.
De handler om Harry Hole som er en alkoholisert politimann, og om en rekke spennende saker han prøver å løse. Dette hørtes ut som en dårlig filmomtale, men det får så være. Alle bøkene anbefales på det aller sterkeste. :D
Har begynt på en ny krimserie av en annen forfatter nå, men det blir ikke det samme. Jeg savner Harry!

1 kommentar:

Kirsten sa...

Jeg er helt enig med deg, jeg har lastet dem på mp3-spilleren min og hørt på dem mens jeg har trent i høst, og det er flere ganger jeg har gått lengre enn jeg hadde tenkt med stavene mine fordi jeg blir så oppslukt at jeg glemmer å snu i tide *hihi*