søndag 23. november 2008

.:Juleforberedelser:.

Listemenneske som jeg er har jeg en liste med ting som skal gjøres før jul som er lengre enn lengst *pust*. Jeg eeeelsker jula og gleder meg alltid. Skal tjone litt med julegavelaging frem mot jul, og prøve å gjøre ferdig det jeg kan i god tid før julaften. Det er lov å prøve ;) Har lånt en del bøker på biblioteket for å skaffe meg litt ideer.Har hatt dugnadshjelp i helgen, skal legge ut bilder i morgen. For en forskjell det har blitt her hos oss. Har besøk av muttra, fattern og tanteungen. I dag bakte tanteungen og min frøken boller, de ble jo ganske så søte.

I går var jeg på salg på byggmixen på Frøya. 25% rabatt på alt. Det var så masse folk der at det ble ingen storhandel, men denne nusselige kulen med 2 nisser i bare måtte jeg ha. :D Har dessuten kalendergaver som må fikses innen den 1. desember, men har iallefall begynt å pakke inn noen. Prøver å pakke inn ting en 3 åring trenger, så det går i strømpebukse, tannkost/krem, lørdagssnop, blyanter, aktivitetsbøker, dusjsåpe, etc. Gaveideer mottas med takk! :D

1 kommentar:

Kathrine sa...

Ser ut som du er i gang med mange trivelige juleforberedelser!!